hota
Lietojuma biežums :
hota sieviešu dzimtes 4. deklinācijas lietvārds
LocīšanaLocīšana
Vsk. | Dsk. | |
---|---|---|
Nom. | hota | hotas |
Ģen. | hotas | hotu |
Dat. | hotai | hotām |
Akuz. | hotu | hotas |
Lok. | hotā | hotās |
Strauja spāņu deja 3/4 taktsmērā kastaņešu, tamburīnu pavadījumā.
Avoti: SV99
Korpusa piemēri
Korpusa piemēri
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- M.Gļinkas uvertīru « Aragonas hota» bija izvēlējusies vesela pianistu « gvarde» – Meldra Krūmiņa, Silvija Audre, Natālija Prihodčenko un Silvija Karčevska, kurai talkā nāca dažādu sitaminstumentu speciālists Gundars Lintiņš.
- 1845. gadā, šo braucienu pacilāts, Gļinka raksta uvertīras " Aragonas hota" un " Nakts Madridē", bet, atgriezies Krievijā, komponē simfonisko fantāziju " Kamarinskaja", kurā izmantoti divi krievu tautas mūzikas citāti.
- " pas de trois" ( L. Minkus " Pahita", 1923), Solors ( L. Minkus " Bajadēra", 1923), Kolēns ( P.L. Hertels " Veltīgā uzmanība", 1923), Luka ( R. Drigo, " Burvju flauta", 1923), Jauneklis ( F. Šopēns " Silfīdas", 1925), Zigfrīds ( P. Čaikovskis " Gulbju ezers", 1926, 1934, 1941), Francis ( L. Delībs " Kopēlija", 1926), Žans de Briens ( A.Glazunovs " Raimonda", 1926), Arlekīns ( R. Drigo " Arlekināde", 1927), Cara dēls Ivans ( I. Stravinskis " Ugunsputns", 1930), solists ( M. Gļinka " Aragonas hota", 1930), viens no Kavalieriem ( M. Čerepņins " Armīdas paviljons", 1930), Vergs ( N. Rimskis-Korsakovs " Šeherezade", 1930), Bazils ( L. Minkuss " Dons Kihots", 1931, 1936, 1941), Dezirē ( P. Čaikovskis " Apburtā princese", 1932), Dzejnieks ( F. Šūberts " Sapņojums", 1932), viens no Fēniksiem ( R. Gliērs " Sarkanā magone", 1933), Moris ( I. Stravinskis " Petruška", 1933), solists ( S. Prokofjevs " Rēbuss, 1933), solists ( K.M. Vēbers " Aicinājums uz deju"
- HOTA 202 , kam bija paartaisiita mehaanika mazliet un nomainiita galva atskanjoshanas trakts
- Esli ih pozdravlajut hota bi raz v godu toze prijatno