vērtīborientēts
vērtīborientēts īpašības vārdsLocīšana
Lietojuma biežums :
Pamata pakāpe:
Nenoteiktā galotne
Vīriešu dzimte | ||
---|---|---|
Vsk. | Dsk. | |
Nom. | vērtīborientēts | vērtīborientēti |
Ģen. | vērtīborientēta | vērtīborientētu |
Dat. | vērtīborientētam | vērtīborientētiem |
Akuz. | vērtīborientētu | vērtīborientētus |
Lok. | vērtīborientētā | vērtīborientētos |
Sieviešu dzimte | |
---|---|
Vsk. | Dsk. |
vērtīborientēta | vērtīborientētas |
vērtīborientētas | vērtīborientētu |
vērtīborientētai | vērtīborientētām |
vērtīborientētu | vērtīborientētas |
vērtīborientētā | vērtīborientētās |
Noteiktā galotne
Vīriešu dzimte | ||
---|---|---|
Vsk. | Dsk. | |
Nom. | vērtīborientētais | vērtīborientētie |
Ģen. | vērtīborientētā | vērtīborientēto |
Dat. | vērtīborientētajam | vērtīborientētajiem |
Akuz. | vērtīborientēto | vērtīborientētos |
Lok. | vērtīborientētajā | vērtīborientētajos |
Sieviešu dzimte | |
---|---|
Vsk. | Dsk. |
vērtīborientētā | vērtīborientētās |
vērtīborientētās | vērtīborientēto |
vērtīborientētajai | vērtīborientētajām |
vērtīborientēto | vērtīborientētās |
vērtīborientētajā | vērtīborientētajās |
Pārākā pakāpe: piedēklis -āk-
Vispārākā pakāpe: priedēklis vis-, piedēklis -āk- un noteiktā galotne
Tāds, kura rīcība, darbība tiek virzīta saskaņā ar noteiktām vērtībām, kvalitātēm, uzskatiem, kuru pamatā ir izpratne par priekšmetu vai parādību pozitīvajām un negatīvajām īpašībām.
PiemēriŠie secinājumi rosina domāt, ka studentes bagātīgās zināšanas, vērtīborientētā un humānā attieksme pret mūziku un skolēnu varētu veidot individuālo pedagoģisko stilu, kura pamatā būs iedziļināšanās katra audzēkņa individualitātē, kas attiecīgi noteiks individuāli piemērotu mācību satura veidošanu, metožu, mācību un mākslinieciskās darbības formu izvēli katram audzēknim.
- Šie secinājumi rosina domāt, ka studentes bagātīgās zināšanas, vērtīborientētā un humānā attieksme pret mūziku un skolēnu varētu veidot individuālo pedagoģisko stilu, kura pamatā būs iedziļināšanās katra audzēkņa individualitātē, kas attiecīgi noteiks individuāli piemērotu mācību satura veidošanu, metožu, mācību un mākslinieciskās darbības formu izvēli katram audzēknim.
- Augsni veido ģimeniskā vide, sabiedrība (caur masu mēdijiem) un vēlāk arī pirmskolas un skolas vērtīborientētā dzīvesdarbības vide.
- Mūsu skatījumā- interešu izglītība ir sirds izglītība, kas palīdz jaunietim veidoties par attīstītu un drošu personību, par izglītotu un vērtīborientētu Latvijas patriotu!
- Balvos ir brīnišķīgs teātris, Rēzeknē veseli divi, kuri formāli skaitās amatieru teātru statusā, bet pēc sava radošā līmeņa, garīgā pienesuma sen ir nopietnas mākslinieciskas un vērtīborientētas vienības; Preiļos ir jauns lielisks kultūras centrs utt.
Avoti: T
Korpusa piemēri:šeit