Rudens versija 2025
412 004 šķirkļi
problēmisks
problēmisks īpašības vārdsLocīšana
Lietojuma biežums :
Pamata pakāpe:
Nenoteiktā galotne
 
Vīriešu dzimte
 Vsk.Dsk.
Nom.problēmisksproblēmiski
Ģen.problēmiskaproblēmisku
Dat.problēmiskamproblēmiskiem
Akuz.problēmiskuproblēmiskus
Lok.problēmiskāproblēmiskos
Sieviešu dzimte
Vsk.Dsk.
problēmiskaproblēmiskas
problēmiskasproblēmisku
problēmiskaiproblēmiskām
problēmiskuproblēmiskas
problēmiskāproblēmiskās
Noteiktā galotne
 
Vīriešu dzimte
 Vsk.Dsk.
Nom.problēmiskaisproblēmiskie
Ģen.problēmiskāproblēmisko
Dat.problēmiskajamproblēmiskajiem
Akuz.problēmiskoproblēmiskos
Lok.problēmiskajāproblēmiskajos
Sieviešu dzimte
Vsk.Dsk.
problēmiskāproblēmiskās
problēmiskāsproblēmisko
problēmiskajaiproblēmiskajām
problēmiskoproblēmiskās
problēmiskajāproblēmiskajās
Pārākā pakāpe: piedēklis -āk-
Vispārākā pakāpe: priedēklis vis-, piedēklis -āk- un noteiktā galotne
problēmiski apstākļa vārds
Lietojuma biežums :
Saistīts ar problēmu, tai raksturīgs.
Stabili vārdu savienojumiProblēmiska situācija. Problēmiskais uzdevums.
  • Problēmiska situācija vārdkoptermins situācija, kas rodas, kad tiek konstatēta kādas problēmas pastāvēšana, arī kad tiek risināta kāda problēma; problēmsituācija
  • Problēmiskais uzdevums vārdkoptermins uzdevums, ko izvirza problēmiskajās mācībās; problēmuzdevums
  • Problēmiskās mācības vārdkoptermins mācības, kurās informācijas apguve ir cieši saistīta ar sistemātisku radošā darba pieredzes bagātināšanu; problēmmācības
Avoti: LLVV
Korpusa piemēri
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
  • WebQuest mācību modelis piedāvā izmantot problēmisko mācīšanos.
  • Uz problēmu virzīta mācīšanās jeb problēmiskā mācīšanās sastāv no pieciem posmiem: pieredze, problēma, hipotēze, pārbaude un secinājumi.
  • Vai ir lietderīgi ņemt vērā ar tā ārējās perspektīvas saistīto problēmisko jēdzienu, pētījumā liekot indivīdu centrā, kurā atrodas subjektīvie rīcības iemesli un problemātika?
  • Šis solis ir vērsts uz problēmiskās esošās situācijas un sekundārās jeb jau mainītās situācijas salīdzināšanu, lai konstatētu izmaiņas indivīda un/vai grupas sociālajā situācijā.
  • Viņa pieeju analizējuši un izmantojuši ģimenes terapijā ASV zinātnieki H.Goldenbergs un I.Goldenberga, strādājot ar klientu problēmisko attiecību risināšanu ģimenē ( H.Goldenberg & I.Goldenberg 2000).