Rudens versija 2025
412 004 šķirkļi
neoreālistisks
neoreālistisks īpašības vārdsLocīšana
Lietojuma biežums :
Pamata pakāpe:
Nenoteiktā galotne
 
Vīriešu dzimte
 Vsk.Dsk.
Nom.neoreālistisksneoreālistiski
Ģen.neoreālistiskaneoreālistisku
Dat.neoreālistiskamneoreālistiskiem
Akuz.neoreālistiskuneoreālistiskus
Lok.neoreālistiskāneoreālistiskos
Sieviešu dzimte
Vsk.Dsk.
neoreālistiskaneoreālistiskas
neoreālistiskasneoreālistisku
neoreālistiskaineoreālistiskām
neoreālistiskuneoreālistiskas
neoreālistiskāneoreālistiskās
Noteiktā galotne
 
Vīriešu dzimte
 Vsk.Dsk.
Nom.neoreālistiskaisneoreālistiskie
Ģen.neoreālistiskāneoreālistisko
Dat.neoreālistiskajamneoreālistiskajiem
Akuz.neoreālistiskoneoreālistiskos
Lok.neoreālistiskajāneoreālistiskajos
Sieviešu dzimte
Vsk.Dsk.
neoreālistiskāneoreālistiskās
neoreālistiskāsneoreālistisko
neoreālistiskajaineoreālistiskajām
neoreālistiskoneoreālistiskās
neoreālistiskajāneoreālistiskajās
Pārākā pakāpe: piedēklis -āk-
Vispārākā pakāpe: priedēklis vis-, piedēklis -āk- un noteiktā galotne
neoreālistiski apstākļa vārds
1.Saistīts ar neoreālismu (1), tam raksturīgs.
2.joma: filozofija Saistīts ar neoreālismu (2), tam raksturīgs.
Avoti: LLVV
Korpusa piemēri
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
  • Šādu pieeju Jeja Peka Ross ( Roos 2003) dēvē par neoreālistisko pieeju, kurā biogrāfijas tiek aplūkotas kā būtiski, uz praksi orientēti naratīvi.
  • Šādu pieeju Jeja Peka Ross ( Roos 2003) nosaucis par neoreālistisko pieeju, kurā biogrāfijas tiek aplūkotas kā būtiski, uz praksi orientēti naratīvi.
  • Ņemot vērā gan reālistiskās, gan naratīvās pieejas elementus, šajā promocijas darbā biogrāfiskā pārrāvuma izpētē izmantota Rosa izveidotā neoreālistiskā pieeja ( Roos 2003), kas detalizētāk apskatīta 3.1. sadaļā.
  • Promocijas darbā biogrāfiskā pārrāvuma izpētē izmantota arī neoreālistiskā pieeja ( Roos 2003), kas respektē gan reālistiskās, gan naratīvās pieejas elementus, ņemot vērā, ka dzīvesstāsts ir realitātes interpretācija.
  • Ošimas filmu sarakstā nav iespējams atrast divas vizuāli līdzīgas - sekojot paša pasludinātajai nemitīgas pašnoliegšanas un pašpārveidošanās nepieciešamībai, viņa filmu stilistiskā gradācija sniedzas no neoreālistiska naturālisma un pseidodokumentālisma līdz avangardistiskam modernismam un sirreālistiskam farsam.