PiemēriTaisnīguma izjūtas veicināšanu klases sociālajā vidē var veicināt skolēnu pašvērtējumu un savstarpējo vērtējumu biežāka izmantošana līdztekus formatīvajai vērtēšanai mācību stundās.
Piemēri
- Taisnīguma izjūtas veicināšanu klases sociālajā vidē var veicināt skolēnu pašvērtējumu un savstarpējo vērtējumu biežāka izmantošana līdztekus formatīvajai vērtēšanai mācību stundās.
- Prasme plānot savu laiku kļuva kliedzoša pirmajās nedēļās, kad sapratu, ka vienā dienā ir jānovada divi laboratorijas darbi, divas unikālās stundas, jāizlabo laboratorijas darba protokoli un formatīvās vērtēšanas darbi lielam skolēnu skaitam un tajā pašā dienā jāpagūst sagatavoties nākamās dienas stundām.
- Atgriezeniskā saite ir pats informācijas apmaiņas process, kas ir formatīvās vērtēšanas svarīgākā daļa.
- No ceturtās līdz divpadsmitajai klasei ir vienota summatīvā un formatīvā vērtēšanas sistēma, kur skolēni kāda mācību bloka ietvaros saņem vērtējumu ne tikai par testiem un kontroldarbiem, bet arī krāj punktus par darbu stundās, par dažādiem radošiem darbiem, ko veic mājās, un vēlāk punktu skaits pārtop atzīmē.