Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- E.Aironss piekrīt viedoklim par resursu patēriņu un akcentē četrus aspektus, kuri ir jāņem vērā formatīvās vērtēšanas realizācijā: atgriezeniskās saites kvalitāte un kvantitāte, savlaicīgums un momentānums, formatīvo aktivitāšu vērtība un slodze docētājiem un studentiem.
- Pēc Šterna pozīcijas, kas piedāvā alternatīvu risinājumu Meinonga pārstāvētajai pozīcijai, ko viņš dēvē par „ apziņas veseluma momentānuma dogmu” ( das Dogma von der Momentaneität eines Bewußtseinsganzen) ( Stern 2005, 320/321; Hua X, 20–21), pēctecības prezentācijas nosacījums ir tāds, ka, lai arī viņš piekrīt Meinongam, ka pēctecīgie momenti ar to saturiem tiek prezentēti vienā šos pēctecīgos momentus aptverošā prezentācijā, taču atšķirībā no Meinonga uzskata, ka šī pēctecīgo momentu aptverošā prezentācija ir nevis vienlaicīga, proti, dota vienā punktveida momentā, bet pati sastāv no pēctecīgiem momentiem jeb fāzēm ( Hua X, 21).