makromārketings
makromārketings joma: ekonomika
Kompānijas pārvaldes sistēma, kas balstās uz mārketinga principiem.
Avoti: SbV
Korpusa piemēri
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- V. Freijers ( 2008) norādīja uz sadarbības mārketinga virzienu tūrismā, ko apzīmē ar makromārketingu, kas atšķiras pēc darbības zonas piemēram, lokāli, reģionāli, nacionāli, starptautiski.
- 4. Apsvērt iespēju atsevišķas internacionalizācijas stratēģijas izstrādei ar mārketinga un makromārketinga ( nozares reklāma) elementiem.
- No šāda viedokļa mārketings ilgtspējīgai attīstībai ir makromārketinga koncepcija.
- Papildus makromārketinga perspektīvai, mārketings ilgtspējīgai attīstībai uzsver trīskāršo būtību, ko veido ekoloģiskie, sociālie un vides jautājumi, pretstatā zaļajam mārketingam, kas koncentrējas uz vides problēmām un vides sloga mazināšanu.