Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- Īpaši svarīga loma skolēna audzināšanā ir latviešu valodai kā mācībpriekšmetam jau sākumskolas posmā.
- Latviešu valodas kā mācībpriekšmeta saturs un metodika sākumskolā.
- Apzinoties latviešu valodas kā mācībpriekšmeta lomu skolēna audzināšanā, bet, kā zinām īpaši nozīmīga vieta audzināšanā ir tautas kultūrai – daudzu paaudžu gaitā radītajām, izkoptajām un saglabātajām garīgajām, materiālajām vērtībām, secinām, integrēts latviešu valodas mācību saturs ir izglītības satura nacionālā komponenta pamats.
- Skolēnu attieksme pret latviešu valodas kā mācībpriekšmeta saturu bieži ir nemotivēta, jo vēl joprojām sākumskolā dominējošā latviešu valodas mācībā ir gramatiskā pieeja, un tādejādi, kā rāda aptauju rezultāti, pedagoģiskā procesa vērojumos iegūtā informācija, skolēns mācās par valodu, nevis valodu, un kā raksta ungāru poliglote K. Lomba, “ .
- Standarta pamatu veido literatūras kursa neviendabīgais saturs daiļdarbi un literatūrzinātnes atziņas un tā apguves specifika salīdzinājumā ar eksaktajiem mācībpriekšmetiem