Rudens versija 2025
412 004 šķirkļi
feminitāte
feminitāte
Izteiktas sievišķās sekundārās dzimumpazīmes; sievišķība.
Avoti: MV
Korpusa piemēri
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
  • Reklāmas vēstījumi piedāvā noteiktus feminitātes un maskulinitātes standartus pēcpadomju patērētājai un patērētājam.
  • Šo pārliecību visizteiktāk pauduši feminisma un postkoloniālisma pētnieki, izzinot feminitātes un rases vizualizāciju.
  • emancipāciju, bet, no otras puses, atbalstīja tradicionālo skatījumu uz feminitāti un maskulinitāti.
  • Liegais pieskāriens veidoja sievietes kā trauslas būtnes tēla diskursu reklāmā, pastiprinot pasivitāti un sociālo atkarību kā feminitātes iezīmi.
  • Pēcpadomju normatīvā feminitāte bija izteikti uz patēriņu orientēta, tajā sieviete tika definēta kā pievilcīga, sievišķīga un respektabla personība.