batoports
Lietojuma biežums :
batoports
Sausā doka aizvars, kas paredzēts doka izolēšanai no upes vai jūras ūdens.
Avoti: SV69
Korpusa piemēri
Korpusa piemēri
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- Gareniskie stāpeļi kuģu būvniecībai un remontam no slīpas laukakmeņu mūra vai dzelzsbetona estakādes, koka nolaišanas ceļiem, mehānismu iedarbināšanas bedres, stūmēju balstiem, pazemes saimniecības kanāliem, virszemes krānu ceļiem, batoporta bez tā vērtības, pāļu pamatnes un ar stāpeļu garumu līdz 90 m
- Gareniskie stāpeļi kuģu būvniecībai un remontam no slīpas laukakmeņu mūra vai dzelzsbetona estakādes, koka nolaišanas ceļiem, mehānismu iedarbināšanas bedres, stūmēju balstiem, pazemes saimniecības kanāliem, virszemes krānu ceļiem, batoporta bez tā vērtības, pāļu pamatnes un ar stāpeļu garumu virs 90 m
- Gareniskie stāpeļi kuģu būvniecībai un remontam no slīpas laukakmeņu mūra vai dzelzsbetona estakādes, koka nolaišanas ceļiem, mehānismu iedarbināšanas bedres, stūmēju balstiem, pazemes saimniecības kanāliem, virszemes krānu ceļiem, batoporta bez tā vērtības, pāļu pamatnes un ar stāpeļu garumu virs 200 m
- Gareniskie stāpeļi eliņos kuģu būvniecībai un remontam no slīpas laukakmeņu mūra vai dzelzsbetona estakādes, koka nolaišanas ceļiem, mehānismu iedarbināšanas bedres, stūmēju balstiem, pazemes saimniecības kanāliem, virszemes krānu ceļiem, batoporta bez tā vērtības, pāļu pamatnes un ar stāpeļu garumu virs 90 m
- Gareniskie stāpeļi kuģu būvniecībai un remontam no dzelzsbetona estakādes, peldošā pamata ( bez batoporta), aizsprosta nojaucamās un nenojaucamās daļas, nolaišanas celiņiem, mehānismu iedarbināšanas bedres, stūmēju balstiem, krānu ceļiem, kuģu pietauvojamā gredzena, stāpeļa sliekšņa un ar stāpeļu garumu virs 200 m