apkalpošana
apkalpošana
1.Darbība, process → apkalpot.
Stabili vārdu savienojumiApkalpošanas instrukcija.
Stabili vārdu savienojumi
- Apkalpošanas instrukcija joma: tehnika — norādījumi spēkratu pareizai apkalpošanai, kas var ietvert norādījumus spēkratu izmantošanai, tehnisko apkopju un remontdarbu veikšanai, kā arī norādījumus ar šiem darbiem saistītu ierīču un aparātu izmantošanai.
- Attālu datu apkalpošanas saskarne; saskarne RDS joma: informātika — firmas Microsoft programmatūras saskarņu kopa, kas ļauj interneta vai iekštīkla lietotājam modificēt datus, izmantojot pārlūkprogrammas ar Active X vadīklām.
- Tehniskā apkalpošana joma: tehnika — tehnisku un organizatorisku pasākumu kopums ar mērķi - sistēmiski panākt, lai spēkrati būtu apkopti, optimāli ilgstoši izmantojami un labā tehniskā kārtībā, kā arī radīt komfortablus apstākļus spēkratu īpašniekiem vai vadītājiem, kas iesaistīti tehniskajā apkalpošanā; vairumam spēkratu (traktoriem, automobiļiem, motocikliem u. c.) iedibināta vienota plānotā profilaktiskā tehniskās apkalpošanas sistēma un pasākumu kopumā ietilpst arī klientu apkalpošana (kafejnīcas, moteļi u. tml.).
2.Pakalpojumu sniegšana klientam tūrisma uzņēmumā.
Stabili vārdu savienojumiApkalpošana viesnīcas numurā.
Stabili vārdu savienojumi
- Apkalpošana viesnīcas numurā — viesnīcas vadības noteikta pakalpojumu sniegšanas kārtība, veids un apjoms, ko veic viesnīcas personāls vai ar viesnīcu saistītu pakalpojumu uzņēmumu darbinieki, notiek pēc klienta pieprasījuma, parasti pakalpojumus piedāvā viesnīcas dienesti (ēdienu un dzērienu pasniegšana, veļas mazgāšana, apģērbu tīrīšana un gludināšana, papildus numuru uzkopšana u. c.) vai citi pakalpojumu sniedzēji (frizieri, kosmetologi, medicīniskais personāls u. c.).
- Apkalpošanas kvalitāte — apkalpošanas līmeņa pakāpe, kādā tiek sniegti pakalpojumi un apmierinātas klienta vēlmes un vajadzības.
- Apkalpošanas maksa — samaksa par restorāna vai viesnīcas pakalpojumu, kas tiek ietverta pakalpojuma apmaksas summā un nonāk uzņēmuma rīcībā, atkarībā no uzņēmuma veida un kategorijas tā var būt fiksēta summa vai arī tās lielums ir proporcionāls maksai par pakalpojumu, piemēram, restorānā par pakalpojumu jāmaksā 5-15% no pasūtījuma summas.
Avoti: TvV, TK-81#1/1091, D3
Korpusa piemēri
Korpusa piemēri
- Mēs esam pārgājuši uz progresīvu pastāvīgo klientu apkalpošanas formu.
- Tas sekmē augstu darbinieku apgrozījumu un zemu apkalpošanas kvalitāti.
- Paplašinot apkalpošanas iespējas, jaunajā nodaļā iekārtota papildu darbavieta.
Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.