Šie piemēri no latviešu valodas tekstu korpusa ir atlasīti automātiski un var būt neprecīzi.
- J. Šēts un R. Sisodija ( Sheth and Sisodia, 2002) mārketinga produktivitāti definē kā mārketinga funkcijas pievienotu kvantitatīvo vērtību attiecībā pret izmaksām, un autori ir norādījuši, ka uzņēmumam svarīgi vispirms izveidot īsto produktu, īstajam klientam, par īsto cenu, atrast īsto izplatīšanas kanālus un komunikācijas ceļus.
- 5. Par Šēta valsti
- Hitat" 33.nodaļā teikts: " Ir cilvēki, kas saka: " Pirmais Hermejs, kurš savā " trīskāršumā" tika saukts par pravieti, ķēniņu un gudro, viņš ir tas, kuru ebreji sauc Ēnohs, Ādama dēla Šēta dēla Enoša dēla Kanaāna dēla Mahalalēla dēla Jareda dēls - lai svētība nāk pār viņu - , un tas ir Idrīss.